loading...
عکس نوشته تولد - ولنتاین 95 - کارت پستال ولنتاین
مدیر سایت بازدید : 1729 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

بیوگرافی و عکس های جدید شینا شیرانی مجری پرس تی وی

آشنایی با شینا شیرانی مجری جنجالی این روزهای پرس تی وی

 

بیوگرافی و زندگینامه شینا شیرانی

شینا شیرانی مجری معروف زن شبکه تلویزیونی پرس تی‌ وی شبکه برون مرزی صدا و سیما می باشد که تازگی از کشور خارج شده است در این مطلب راجب این مجری عکس و بیوگرافی کوتاهی اماده کرده ایم درحال حاضر اطلاعات کاملی از این مجری در دست نداریم بیوگرافی شینا شیرانی به زودی آماده می شود

عکس های شینا شیرانی مجری پرس تی وی

 عکس های شینا شیرانی , بیوگرافی کامل و عکس هاش پشت صحنه مجری پرس تی وی شینا شیرانی

 

http://up.patoghfa.ir/view/1257977/sheena%20shirani-patoghfa.ir-1.jpg

 

 

 آشنایی با شبکه تلویزیونی پرس تی وی
 

شبکه خبری پرس تی‌وی در سال ۱۳۸۶ راه‌اندازی شد. پرس ‌تی‌وی، اولین شبکه‌ی خبری بین‌‌المللی ایرانی به زبان انگلیسی است که به صورت ۲۴ ساعته به پخش اخبار می‌پردازد پایگاه اطلاع رسانی شبکه بین‌المللی خبری انگلیسی؛ پرس تی‌وی پرس تی ‌وی ۱۷ تیر۱۳۸۶ با حضور محمود احمدی نژاد؛ رئیس جمهور وقت رسما افتتاح شد. دفتر مرکزی این شبکه در تهران قرار دارد. این شبکه خبرنگاران مقیم بسیاری در نقاط مهم جهان مستقر کرده‌است. (Press TV) سومین شبکه تلویزیونی وابسته به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اولین شبکه خبری تلویزیونی انگلیسی‌زبان ایرانی است..

 

http://up.patoghfa.ir/view/1257980/sheena%20shirani-patoghfa.ir-3.jpg

 



پرس تی ‌وی با شعار «خبر از نگاه جدید» برای شکستن سلطهٔ رسانه‌های گروهی غربی تاسیس شد و اهداف آن عبارتند از: همچنین این شبکه با هدف ارائه تحلیل دقیق و درست از رویدادها و نشان دادن سوی دیگر داستان راه‌اندازی شده است. تاکید بر نمایش تفاوت‌ها و مشترکات سیاسی و فرهنگی با توجه به شرایط انسانی به وجود آوردن پلی میان فرهنگ‌های مختلف شکستن انحصار قوی رسانه‌های غربی

 این شبکه تلویزیونی درباره دیدگاه‌های خود می‌گوید: انعکاس و بیان دیدگاه‌های فراموش‌شده‌ی بخش عمده‌ای از مردم جهان، از اهداف اصلی پرس ‌تی‌وی به شمار می‌رود. فراهم آوردن زمینه و پلی برای درک متقابل فرهنگ‌های گوناگون جهان از دیگر اولویّت‌های پرس‌ تی‌وی است. هدف دیگر این شبکه، تشویق و ترغیب ملل و اقوام مختلف بشر با دیدگاه‌ها و اعتقادات دینی مختلف به برقراری ارتباط با یکدیگر است. پرس ‌تی‌وی تلاش می‌کند موضوعات و خبرهای ناگفته کسانی را که از نزدیک اهمیّت و گوناگونی شکاف‌های فرهنگی و سیاسی را تجربه کرده‌اند، به نظر مخاطبان برساند.



 ماجرای جنجال شینا شیرانی و مصاحبه او چیست؟

 

به گزارش پاتوق فا به نقل از کاسپین، در روزهای اخیر فایل صوتی تحت عنوان مکالمه “شینا شیرانی” یکی از مجریان شبکه پرس تی وی با یکی از مدیران این شبکه و طرح مسائل غیراخلاقی در حین این مکالمه، به سرعت در فضای مجازی و مخصوصا کانال های تلگرامی منتشر شده است.

پس از انتشار این فایل صوتی، خانم شیرانی مجری سابق شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی که هم اکنون در خارج از کشور به سر می‌برد با انتشار ویدئویی، مجددا ادعاهای مورد اشاره در فایل صوتی را تکرار کرد و ادعا کرد که برخی از مدیران شبکه مذکور با طرح مسائل غیراخلاقی به دنبال سوء استفاده از وی بوده اند.

 

http://up.patoghfa.ir/view/1257981/sheena%20shirani-patoghfa.ir-4.jpg



در همین حال، در متن انتشار یافته در یکی از کانال های تلگرامی به نقل از فرد مورد اشاره در فایل صوتی مذکور، تاکید شده است که این فایل صوتی جعلی و ساختگی است و هدف از این اقدام هم پیوستن شینا شیرانی به رسانه های غربی بوده است.

فارغ از تایید یا تکذیب ادعای مذکور، بهتر نبود که در صورت صحت مباحث مطروحه، این خانم مجری موضوع را در داخل کشور و از طریق مجاری رسمی و قانونی در سازمان صداوسیما و یا سایر نهادهای مسوول قضایی پیگیری می‌کرد؟ و اگر قصد افشاگری هم داشت طبیعتا می توانست همین مباحثی که هم اکنون و در خارج از کشور مطرح کرده است را در داخل کشور مطرح کرده و از طریق همین شبکه‌های مجازی منتشر کند و پیگیر اثبات ادعاهایش و برخورد قانونی با خاطیان باشد.

گفتنی است؛ تا لحظه ارسال این خبر هیچ گونه واکنش رسمی به ادعای خانم شیرانی توسط مدیران شبکه پرس تی وی و یا مدیران سازمان صداوسیما صورت نگرفته است.

 

بیوگرافی و عکس های مجری جنجالی پرس تی وی شینا شیرانی

 

منبع: سایت روزگار + کاسپین + لنگر نیوز / گردآوری: پاتوق فا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پاتوق-پاتوق فارسی-عکس نوشته-فارسی پاتوق-پاتوق فا-عکس نوشته عاشقانه-عکس بازیگران-دانلود آهنگ جدید- کارت تبریک مناسبتی-ولنتاین 95-نوروز 96-دانلود رایگان،بازار،ویندوز،مدیریت دانلود،بازی،آنتی ویروس،نرم افزار،اندروید.فان پاتوق پورتال جامع شامل اخبار،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع بینی،دکوراسیون،آشپزی،گردشگری.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 631
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 8,365
  • بازدید سال : 37,086
  • بازدید کلی : 1,203,725