loading...
عکس نوشته تولد - ولنتاین 95 - کارت پستال ولنتاین
مدیر سایت بازدید : 2175 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (3)

بیوگرافی و عکس های جدید امیر حسین آرمان بازیگر نقش شهریار

جدیدترین عکس های امیر حسین آرمان

عکس و بیوگرافی جدید امیرحسین آرمان بازیگر نقش شهریار در کیمیا


https://rozup.ir/view/1205275/amir-hosein-arman-patoghfa.ir-1.jpg


امیر حسین ارمان که این روزها  در سریال کیمیا در تلویزیون و فیلم شیفت شب در سینما را در حال پخش دارد متولد ۱۴ آبان ماه ۱۳۶۱ در تهران می باشد. بازی خوب و پخته  او در نقش شهریار تبدیل به یکی از نقاط قوت سریال کیمیا شده است. در اینجا کمی بیشتر با این بازیگر جوان آشنا می شویم.

 

https://rozup.ir/view/1205276/amir-hosein-arman-patoghfa.ir-2.jpg

بیوگرافی امیر حسین آرمان

 

امیرحسین آرمان» بازیگر جوان سینمای ایران، بازیگری که چند سالی است بر پرده‌های سینما ظاهر شده است، بازیگری که دورنمای خوبی از فعالیت‌های هنری وی به چشم می‌خورد، می‌گوید از آن دست بازیگران نیست که سینما او را انتخاب کرده باشد یا او سینما را بلکه معتقد است هردو با هم منتخب یکدیگرشدند و می‌گوید که با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و آموختن علم روانشناسی، بازیگری را پیشه حرفه‌ای خود کرده است و امید دارد دراین وادی خوش بدرخشد. آرمان را با چهره‌ای آرام بر پرده سینما‌ها می‌شناسیم.

 امیرحسین آرمان amirhossein arman بازیگر نقش شهریار پسر نیکی کریمی در فاز سوم «کیمیا» (متولد ۱۴ آبان ۱۳۶۱ – تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ایران است.



 و شرح فعالیت هنری اش از زبان خودش:


 سال۱۳۸۱ بود که با شرکت در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال ۸۳ بود که به‌طور حرفه‌ای وارد عرصه سینما شدم.

«ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش‌آفرینی کردم. امیرحسین آرمان درحالی از «ازدواج به سبک ایرانی» اولین کار سینمایی خود می‌گوید که نگاهی به کارهای او درهشت سال فعالیت هنری نشان می‌دهد سال ۸۵ «هدف اصلی » سال ۸۶ «صدسال به این سالها» سال ۸۷«امشب شب مهتابه» سال ۱۳۸۸ «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ» سال ۱۳۸۹ در دو فیلم «یه حبه قند» و «من مادر هستم» سال ۹۰ نیز در فیلم « دوباره باهم » نقش‌آفرینی کرده است. پس از نیر در فیلمهای سینمایی “بشارت به یک شهروند هزاره سوم” / نازنین / شیفت شب / داره صبح میشه / خبر خاصی نیست (۹۳) و فیلم آنها حضور داشته است


وی همچنین در سریالهای کلاه پهلوی / سرزمین کهن / زخم / پیدا و پنهان  نیر به ایفای نفش پرداخته است و این شب ها با نقش شهریار کامفر در سریال کیمیا به کارگردان جواد افشار حضور دارد.

 

بیوگرافی و عکس های جدید امیر حسین آرمان

https://rozup.ir/view/1205279/amir-hosein-arman-patoghfa.ir-4.jpg

 

https://rozup.ir/view/1205277/amir-hosein-arman-patoghfa.ir-3.jpg

 

امیر حسین آرمان


 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ی در تاریخ 1395/01/24 و 18:59 دقیقه ارسال شده است

راسته که با حنا میخواهد ازدواج کند
پاسخ : نمیدونم

این نظر توسط هرگز نشه فراموش ورزش نشه فراومش در تاریخ 1394/11/17 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

ممنون عکسای خوشگلی بودن
راستی آقای آرمان در سریال پریا به کارگردانی آقای سهیلی زاده نقش کیوان که نقش اصلی هستش رو هم این روزا داره کار میکنه - خییلی خوشحالم که بازیگری به این خوبی داریم واقعا ایشون خیییلی توانمند هستن و صدای بی نظیری دارن - کاش بیشتر مصاحبه کنه و ی بیوگرافی از خودش بده
پاسخ : سلام ممنون از نظر خوبتون

این نظر توسط مريم در تاریخ 1394/11/08 و 9:23 دقیقه ارسال شده است

ممنون.عكساي قشنگي بود.
واقعا متولد 61 هست؟ من فكر ميكردم خيلي سنش كمتر باشهشکلک
پاسخ : سلام
ممنون از نظرتون
آره جالب بود برای منم شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
پاتوق-پاتوق فارسی-عکس نوشته-فارسی پاتوق-پاتوق فا-عکس نوشته عاشقانه-عکس بازیگران-دانلود آهنگ جدید- کارت تبریک مناسبتی-ولنتاین 95-نوروز 96-دانلود رایگان،بازار،ویندوز،مدیریت دانلود،بازی،آنتی ویروس،نرم افزار،اندروید.فان پاتوق پورتال جامع شامل اخبار،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع بینی،دکوراسیون،آشپزی،گردشگری.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 631
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 8,309
  • بازدید سال : 37,030
  • بازدید کلی : 1,203,669